Je načase přestat Mateje vychvalovat. Dneska mě fakt nasral, jdu ho tu pomluvit. Neberu to tak, že zlobí, prostě dělá mláděcí věci. To ale neznamená, že mě to nerozčílí.

  • Sežral roh šuplete máminý starožitný komody. Když šuple zavřu, Matěj vříská, že nemá co okusovat. 
  • V knížce bez plenky se píše o přirozený hygieně nemluvňat. Jsou to blbosti, jestli někdo řeší, že má mimino nakadíno nebo mokrý plíny, jsou to rodiče.
  • Při snaze ho přebalit nebo oblíknout v leže na zádech spustí neskutečnej hysterák. Až se stydím, že jsem si dovolila sousedům vytknout jejich hlasitou gay disko hudbu, kterou jsme museli poslouchat přes zeď. Když teď oni musí trpět to, co se děje u nás.
  • Ožral rohy všech svejch knížek. Museli jsme mu je zabavit. Při tom samozřejmě ječel jak hyena.
  • Kouše mě do krku a pak brečí, když ucuknu.
  • Při jídle říká s plnou pusou bf. Dostřelí tak několik desítek centimetrů.
  • Když spí, tváří se jak andílek. Člověk by mu to málem sežral.
  • Jako debil ho učím znakovat. Stejně furt vřeští jak praštěnej, když má hlad. Znaky Jíst nebo Pít přitom už opakuje.
  • Je večer, mladej je vykoupanej a zklidněnej do postýlky, při večeři v židličce mu padaj oči i hlava únavou. Po vyndání ze stoličky do něj vletí čertík a mimino začne bojovně ječet, lítat jak šílený, lízt po všem včetně mojí hlavy. Vydrží mu to až dvě hodiny. Spát se jde v deset.
  • Když se ho snažím uspávat, akorát ty dvě hodiny zahodím a ještě přicházím o nervy. Spát se jde stejně v deset.
  • Když vystihnu tu chvilku a usne jako normální človíček jeho věku před osmou, vzbudí se za hodinu a má pocit, že je jako hotovo a nový den může začít. Vydrží do půlnoci.
  • Vždycky, když ho někde vychválím, zbytek dne je neuvěřitelně nemožnej.
  • Kadí na koberec.
  • Rozhodl se, že už neni žádný mimino a začal odmítat dudlík. Ostentativně ho odhazuje. Potom bulí, protože nemá co dumlat.
  • Bulí úplně bezdůvodně (z mého omezeného pohledu). Když mu nějakej důvod dám (třeba mu něco seberu), tak tomu přidá další zvukovou dimenzi. Svou zoufalost podtrhne tím, že se složí na zem. Jako správnej fracek. Doufám, že je to jen období, kterým si ti prckové prostě musí projít a do doby, než bude chodit, ho to zas přejde. Prosíííím.
  • Jednou zalezl mezi stůl a skříň a nešel vyndat. Nábytkem nešlo pohnout. Hrozný chvíle.
  • Vypíná tu topení a pak tu mrzneme, než mi sepne, kdo a jak to vymňouk.
  • Ráno mě chytil za ucho a pak mi do něj zblízka kejchnul. Pískalo mi v něm ještě pět minut.

A co na tohle všechno moje naříkání káraný terorista říká?

IMG_2626

Někdy si k tomu ještě zatleská.

